استراتژی ها

۱- استراتژی ارتقای مشارکت از طریق:

  • جلب مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی با توان مالی بالا به منظور سرمایه‌گذاری‌ در پروژه‌های ساختمانی که بر مبنای مطالعات امکان‌سنجی، توجیه‌پذیری آنها به لحاظ  اقتصادی به اثبات رسیده است.
  • مشارکت و سرمایه‌گذاری در املاک و اجرای پروژه‌های ساختمانی دارای توجیه اقتصادی که دیگر شرکت‌ها و یا مراجع سرمایه‌گذاری در آنها را به این شرکت پیشنهاد می‌دهد.

۲- استراتژی ارتقای تکنولوژی سخت‌افزاری
به منظور شناسایی، بررسی و پژوهش در به کارگیری مواد، مصالح، تجهیزات و تأسیسات با تکنولوژی‌های مناسب و روزآمد در مسیر ارتقای کیفیت، افزایش استحکام، سبک‌‌سازی، کاهش متوسط هزینه‌های تولید و تسریع عملیات اجرایی و تحویل پروژه‌ها.
۳- استراتژی ارتقای تکنولوژی نرم‌افزاری
به منظور مدیریت و نظارت بر اجرای پروژه‌های ساختمانی، روش‌های مناسب تأمین مالی و نیز فرآیندهای عرضه، فروش و خدمات پس از فروش.
۴- استراتژی توسعه محصول
به منظور ارتقای کیفیت و افزایش تنوع، ابداع و نوآوری در مستحدثات ساختمانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری.
۵- استراتژی توسعه بازار
به منظور گسترش متناسب و هدفمند شرکت همسو با امکانات و توانایی‌ها، به عرصه جغرافیایی داخل و خارج از کشور.
۶- استراتژی گسترش تولید
به منظور افزایش تولید در راستای استراتژی‌های شرکت با هدف کسب حداکثر سهم از کل بازار.
۷- استراتژی کارآمدی فروش
به منظور سازماندهی نظام فروش املاک و مستحدثات شرکت متناسب با شرایط بازار و بررسی زمان و میزان پیش فروش در مسیر کسب حداکثر بازدهی و سودآوری.
۸- استراتژی ارتقای برند
به منظور افزایش اعتبار و حسن شهرت شرکت نزد مراجع سرمایه‌گذاری و ذی‌صلاح، شرکت‌های ساختمانی و خریداران و مشتریان بالقوه مستحدثات شرکت.
۹- استراتژی ادغام افقی
به منظور سرمایه‌گذاری هدفمند در زنجیره فعالیت‌های مکمل اقتصادی سازگار با فعالیت شرکت.
۱۰-استراتژی بهره‌وری منابع انسانی
به منظور بهره‌گیری از افراد متخصص، جذب باتجربه‌ترین نیروی انسانی فعال در کشور و افزایش سطح دانش، مهارت، تجربه و رضایت‌مندی شغلی کارکنان در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی و بالابردن بهره‌وری سازمان.